NOG EEN DAG TE GAAN. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu NOG EEN DAG TE GAAN. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu

NOG EEN DAG TE GAAN.

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

22 September 2024 | Nederland, Almelo

Beste allemaal,

Kijk even naar de foto's. Mijn koorleden hebben mij flink geholpen met sponseren met dit busje en de uitnodiging daarvoor. Enorm bedankt allemaal.

En dan vraag ik het toch hier nog een keer weer! Wil je mij ook nog sponsoren??? Voor het prachtig centrum Nyabondo. Voor de kinderen. Om hulp te kunnen bieden op een plek waar het zo nodig is. Om hulp te kunnen bieden bij het kopen van voedsel, medicijnen, hoezen voor de kindermatrassen, lakens voor de bedden, yoghurt, maandverband, fruit, worstjes en wellicht nog meer. Ik zal mijn ogen wat sponsoring betreft ter plekke goed de kost geven. Heel graag.

Elke Euro is belangrijk, met elke Euro zijn zij en ben ik blij.

Mijn rekeningnummer is:

NL26 INGB 0003970344 t.n.v. A.R. Rop onder vermelding van "Voor Kenia"

En nu, nog een dag. Ik ben er klaar voor. Straks ga ik me inchecken via internet. Dan heb ik een plekje in het vliegtuig. De laatste keer dat ik op het vliegveld incheckte stond ik ineens op de wachtlijst. Wel of niet mee? Schrikken.. wat nu? Zo snel mogelijk naar de gate gaan en de eerste de beste stewardess aanschieten zeiden ze bij het inchecken. Het blijkt dat de vliegmaatschappijen bewust extra boeken, want er zijn altijd mensen die niet komen opdagen. Dat moet me nu dus niet weer gebeuren. Maar het ging toen goed. Een persoon liet in ieder geval verstek gaan en ik kon toen na een paar nerveuse uren gelukkig mee.

Morgen word ik naar het vliegveld gebracht. In al die jaren voor het eerst. Ik weet niet wat me overkomt. Siny, top en nu alvast enorm bedankt. Ik vlieg om 20.30 uur. Voor die tijd rustig door de douane en in de vertrekhal wat eten. Nog een laatste keer een paar patatjes en wat er bij hoort. In Kenia zal het eten eenvoudig zijn. Verder nog wat rondkijken en lopen. De tijd gaat daar altijd snel.

Allemaal tot een volgende keer en dan vanuit Kenia.

Liefs van mij.

Ineke


  • 22 September 2024 - 19:54

    Annemieke Jaartsveld:

    Slaap goed je laatste nacht thuis. Geniet van wat komen gaat. Goede reis.


  • 22 September 2024 - 20:37

    Ad Van Baal En Mirjam Massuger:

    Hoi Ineke, fantastisch wat je allemaal doet en geweldig dat je weer naar Kenia gaat.

    Vanuit Oisterwijk wensen we je een goede reis en een schitterend verblijf!


  • 23 September 2024 - 20:24

    Siny Pots :

    Een hele fijne reis.


  • 24 September 2024 - 20:22

    Gea Spang:

    Hoi Ineke,

    Hoop dat je goed bent aangekomen.

    Gr Gea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Inmiddels mag ik binnenkort voor de zesde keer naar Kenia vertrekken om daar vrijwilligers werk te gaan doen in het Nyabondo Rehabilitation Center voor verstandelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen in Nyabondo.

Actief sinds 10 Nov. 2008
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 204756

Voorgaande reizen:

23 September 2024 - 18 Oktober 2024

VOOR DE TIENDE KEER NAAR NYABONDO IN KENIA.

18 September 2023 - 13 Oktober 2023

VOOR DE NEGENDE KEER MAG IK NAAR NYABONDO GEAAN.

26 September 2022 - 21 Oktober 2022

TERUG NAAR NYABONDO...NA 3 JAAR.

03 Oktober 2018 - 14 December 2018

KENIA...OPNIEUW MAG IK GAAN NAAR NYABONDO.

19 September 2017 - 16 November 2017

KENIA EN NYABONDO...HEEL BIJZONDER.

10 Oktober 2016 - 02 December 2016

KENIA, NYABONDO EN ZOVEEL MEER.

05 Mei 2014 - 26 Juni 2014

OPNIEUW NAAR DE KINDEREN IN KENIA

30 April 2012 - 23 Juni 2012

KENIA, OM NIET TE VERGETEN

09 Mei 2011 - 01 Juli 2011

OPNIEUW NAAR KENIA

06 Februari 2009 - 02 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: