MORGEN IS HET ZO VER. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu MORGEN IS HET ZO VER. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu

MORGEN IS HET ZO VER.

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

17 September 2023 | Nederland, Almelo

Hallo allen,

Morgen is het zover.

De koffers staan gepakt. De rugtas staat klaar. Mijn boardingcard zit bij de papieren en ik sta ingeschreven bij Buitenlandse Zaken voor geval er negatieve calamiteiten in Kenia ontstaan.

Ik ben zover om te vertrekken. Vanavond rond half 7 ging telefoon. Ik dacht even: Daar heb je het weer. Mijn vliegtuig is gecanceld zoals het vorig jaar om die tijd! Maar gelukkig was het iemand die mij een goede reis wenste.

Wanneer ik hier weer kan schrijven hangt af van hoe snel ik mijn telefoon voor internetten op orde heb. Dat is ter plekke bekijken of dit snel lukt.

Morgenvroeg nog de laatste zaken in huis doen en dan rond 13 uur vertrek met de Schipholtaxi. Ik zal dan op tijd op Schiphol zijn want ik vlieg pas in de avond. Maar dat geeft niet. Er is van alles te zien en dan nog lekker eten voor ik vlieg. Nu al zin in.

En daarna een nachtje afzien in het vliegtuig. Goed slapen lukt altijd slecht. Ongeveer 8 uur vliegen is het waarna James na de douane in Nairobi staat te wachten. Deze volgende dag maar een dutje in de auto doen, want het is nog ongeveer 6 uur rijden voor ik op het centrum Nyabondo ben. Maar het is ook een mooie rit door het authentieke Kenia en het Masailand, altijd mooi. Dus het wordt kiezen, of ogen dicht of ogen open en kijken. Ik laat het er maar van afhangen.

Tot een volgende keer maar dan vanuit Kenia.

Veel groetjes van mij.


  • 17 September 2023 - 21:53

    Josje En Piet:

    Goeie reis Ineke! We zullen je reisverhalen natuurlijk volgen en hopen dat je daar in Kenia een fijne tijd zult hebben en waar nodig en waar het kan een helpende hand kunt toesteken.

    Josje en Piet


  • 17 September 2023 - 22:38

    Lia Van Der Aa:

    Lieve groet en Gods zegen en behouden aankomst namens Ben en Lia


  • 17 September 2023 - 22:42

    Aafke:

    Goeie reis hoor, geniet er van en Gods zegen voor jou en de lieve mensen daar.


  • 18 September 2023 - 00:24

    Ilonka:

    Geniet van alles wat op je pad komt in Kenia Ineke. Hopen dat je daar weer mooie dingen mag en kunt realiseren. Groet Ilonka


  • 18 September 2023 - 09:32

    Corry Van Dijkhuizen:

    Goede reis en Gods zegen voor deze reis. Hartelijke groet Corry van Dijkhuizen.


  • 18 September 2023 - 09:57

    Heleen:

    Goede reis en een fijne tijd gewenst in Kenia.

    Groetjes Heleen


  • 21 September 2023 - 15:18

    Magda Van Tilburg:

    Wauw Ineke, wat een geweldige onderneming, al zoveel jaren! Een heel fijn weerzien met jouw dierbaren gewenst, ook namens Hellen! [e-1f600]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Inmiddels mag ik binnenkort voor de zesde keer naar Kenia vertrekken om daar vrijwilligers werk te gaan doen in het Nyabondo Rehabilitation Center voor verstandelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen in Nyabondo.

Actief sinds 10 Nov. 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 176096

Voorgaande reizen:

18 September 2023 - 13 Oktober 2023

VOOR DE NEGENDE KEER MAG IK NAAR NYABONDO GEAAN.

26 September 2022 - 21 Oktober 2022

TERUG NAAR NYABONDO...NA 3 JAAR.

03 Oktober 2018 - 14 December 2018

KENIA...OPNIEUW MAG IK GAAN NAAR NYABONDO.

19 September 2017 - 16 November 2017

KENIA EN NYABONDO...HEEL BIJZONDER.

10 Oktober 2016 - 02 December 2016

KENIA, NYABONDO EN ZOVEEL MEER.

05 Mei 2014 - 26 Juni 2014

OPNIEUW NAAR DE KINDEREN IN KENIA

30 April 2012 - 23 Juni 2012

KENIA, OM NIET TE VERGETEN

09 Mei 2011 - 01 Juli 2011

OPNIEUW NAAR KENIA

06 Februari 2009 - 02 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: