VERTREK - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu VERTREK - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu

VERTREK

Door: Ineke Rop

Blijf op de hoogte en volg Ineke

09 September 2019 | Nederland, Schiphol

Hallo allemaal,

En daar ben ik weer. Al weer langere tijd geleden. Niet stil gezeten. Mijn voorbereidingen voor mijn vertrek naar Kenia verliepen goed.
Veel verrassingen waren er.

Mensen die massaal hun statiegeld flessen aan mij deden toekomen ook via facebook. Tot op heden heb ik daardoor ZELF een bedrag van ruim 430 Euro bij elkaar gespaard.
In de Albert Hein van Wierden werd door de statiegeldflessen bonnen in één maand een bedrag van 230 Euro bij elkaar gegeven.
Dank jullie wel allemaal.
Ondertussen wordt er nog voor mijn goed doel in de Jumbo in Nijverdal gespaard en in oktober in de Albert Hein van Rijssen.
Dus breng je flessen (als je die hebt) daar naar toe.

Dank je wel JULLIE ALLEN voor de donaties voor het Nyabondo Rehabilitation Centre en de kinderen die daar verblijven. Het is opnieuw opgeteld een behoorlijk bedrag geworden. Een aantal vrienden steunen voor de 7de keer. telkens opnieuw. Zo bijzonder.

Dank je wel Univé Almelo die mij verblijdde met veel pennen, keyhangers, ballonnen en veel meer.

Dank aan de medewerkster van D reizen. Ik hoefde geen boekingskosten te betalen. De donatie aan Nyabondo van deze medewerksters.

Dank je wel in het bijzonder aan hen van wie ik een deel van een erfenis mocht ontvangen..

Dank je wel, mijn Hyundai Garage in Harbrinkhoek, die mij met een prachtig bedrag sponsorden.

Van meerdere mensen kreeg ik kinderkleren en voetbalshirtjes om mee te nemen. wat mee kon is mee gegaan. Dank je wel.

Dank je wel...mijn 'collega mannen' van de papiergroep van de St. Jozef kerk in Almelo voor het grote gesponsorde bedrag.

En zo zijn er nog meer bijzondere acties. Zal er zeker een paar vergeten zijn, maar dat komt nog wel. Dank … dank... dank.

Ondertussen zit ik op Schiphol dit te schrijven. Ik ga vannacht weer naar mijn geliefde kinderen in Nyabondo en zal daar ook mijn vrienden opnieuw ontmoeten. Het tijdstip van mijn vertrek nadert. Om half negen zal ik gaan vliegen. Morgenvroeg land ik rond zes uur in Nairobi. Daar de koffers halen, door de douane en dan naar de National Airport van Kenia. Ik vlieg een drie tal uren later verder naar Kisumu, waar als het goed is, Jim mij rond kwart over tien op staat te wachten. En dan begint het avontuur opnieuw. Wat zal het allemaal brengen? Nieuw acties op touw zetten. Nog bezig gaan met de dakgoten en watertank voor het huisje van Eunice en vooral de kinderen een beetje verwennen. Ook voor mij is alles deels weer een verrassing. Elke keer is anders.

Allemaal veel groetjes en tot een volgende schrijfcessie.
Ineke

• 09 September 2019 - 19:01

Liesbeth:

Dank je wel ineke dat je weer op reis gaat
    Geweldig! Een goede vlucht gewenst
    En liefs voor alle vrienden daar!!

• 09 September 2019 - 19:15

Thea:

Hoi Ineke,

een goede reis en een hele fijne tijd weer gwenst

• 10 September 2019 - 11:40

Andy Scholten:

Alle goeds en veel ontmoetingen, werkplezier en inspiratie voor jou en de mensen in Kenia.
    En ondersteun vooral hun eigen visie en initiatieven. Mensen in Afrika zijn zo krachtig en als wij een klein beetje steunen zodat ze zelf duurzaam verder kunnen is dat prachtig delen met elkaar.

• 11 September 2019 - 22:03

Ldy Van Der Boon:

ha ineke weerop plek gekomen veel plezier en we volgen je weer hoorxxx

• 12 September 2019 - 17:16

Miny Zandbergen :