DANK...DANK ...EN VERTREK - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu DANK...DANK ...EN VERTREK - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu

DANK...DANK ...EN VERTREK

Door: Ineke Rop

Blijf op de hoogte en volg Ineke

02 Oktober 2018 | Nederland, Almelo

Hallo allemaal,

Lang naar toe geleefd maar nu staat mijn vertrek dan eindelijk voor de deur. De koffers staan gepakt. Morgenvroeg nog de laatste dingen doen. Dan om 14 uur met de Schipholtaxi naar het vliegveld. Ik heb er zin in en kijk er naar uit. Toch blijft het ook wel weer spannend ook al doe ik het voor de 7de keer. Ik ben inmiddels ingecheckt maar heb nog geen stoel toegewezen. Daar moet ik morgenmiddag nog achteraan. Zal wel goed komen. Tegelijkertijd staat me de cancelling van de reis van het vorig jaar nog helder voor de geest. Was niet echt leuk.

Iedereen die mij gesponsord heeft HEEL HARTELIJK DANK. Via de bank, in de hand, in het busje ..op allerlei manieren kwam er geld binnen. Heel fijn. Ik kan er zo heel veel mee doen. En thuis had ik zelf ook niet stil gezeten. Ik heb het afgelopen jaar in verschillende supermarkten in Almelo en Rijssen 650 euro aan statiegeldbonnen bij elkaar gespaard met hulp van alle mensen die hun flessenbonnetje voor Nyabondo hebben ingeleverd. Spulletjes die ik verkocht via marktplaats. Reisgeld wat ik kreeg via mijn vrijwilligerswerk. Ook waren er giften van de kerk en een vrijwilligersgroep. Allen die mij hebben geholpen....HEEL VEEL DANK.

EN NATUURLIJK....DONATIES BLIJVEN WELKOM...om mede zorg te dragen voorhet kopen van rijst, bonen, gierst, mais en lekkers voor de kids. Yoghurt....het allerlekkerste volgens de kinderen. Maar ook het kopen van klamboes, lakens, (school) truien en wat ter tafel komt. Hier op deze site zal ik daarover weer schrijven

Mijn banknummer is ….. NL26INGB0003970344 t.n.v. A.R. Rop onder vermelding van ´Ineke voor Kenia´. Ik kan jullie verzekeren dat elke euro op de goede plek terecht komt.

Jullie kunnen mij volgen op de website inekerop.waarbenjij.nu Met regelmaat zal ik mijn belevenissen hier met jullie delen.

De website van Stichting Bondo Kids is www.bondokids.nl Hun banknummer is NL92RABO0397370830 t.n.v. Stichting Bondo Kids, Zwolle en onder vermelding van ´Ineke voor Kenia'. Wanneer hier gedoneerd wordt is het aftrekbaar van de belasting.
Het geld wordt dan naar mijn rekening doorgestort.

Mijn adres ter plaatse is, Nyabondo Rehabilitation Centre, t.a.v. Ineke Rop, P.O. Box 75 Sondu via Kisumu, Kenya.

Allen die doneerden...nogmaals heel veel dank. ...Ineke....en een kaartje is welkom...Lieve groet van mij.

  • 02 Oktober 2018 - 19:20

    Janny Mellema:

    Goede reis gewenst en gezond weer terug en bovenal wens ik je Gods merkbare aanwezigheid

  • 03 Oktober 2018 - 05:32

    Johan En Liesbeth :

    Hallo Ineke
    Een voorspoedige reis gewenst en God's zegen op je verblijf daar
    Ook voor alle kinderen en leiding!!!
    We bidden voor je! Liefde voor hen is zo belangrijk
    Verwen ze maar lekker ...met alles
    Groeten

  • 03 Oktober 2018 - 05:53

    Corry Van Dijkhuizen:

    Hallo Ineke,

    Een goede reis, Gods zegen en maak de kinderen weer blij.

  • 03 Oktober 2018 - 06:07

    Leo En Anke Van De Bovenkamp:

    hoi Ien,

    startklaar voor deze mooie onderneming ,op deze mooie zonnige dag !
    we wensen je een heel mooie tijd met alles wat daarin gaat komen.
    Gods Zegen toegewenst , voor elke dag.
    en een goede reis toewenst.
    groet Leo en Ank

  • 03 Oktober 2018 - 19:41

    Herwy Scholten:

    Vandaag meteen jouw stukje gelezen. was er best benieuwd na,
    ook omdat ik wist dat je vandaag voor een paar weken op
    reis ga. Erg leuk om te lezen altijd. Het ga je daar goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Inmiddels mag ik binnenkort voor de zesde keer naar Kenia vertrekken om daar vrijwilligers werk te gaan doen in het Nyabondo Rehabilitation Center voor verstandelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen in Nyabondo.

Actief sinds 10 Nov. 2008
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 178131

Voorgaande reizen:

18 September 2023 - 13 Oktober 2023

VOOR DE NEGENDE KEER MAG IK NAAR NYABONDO GEAAN.

26 September 2022 - 21 Oktober 2022

TERUG NAAR NYABONDO...NA 3 JAAR.

03 Oktober 2018 - 14 December 2018

KENIA...OPNIEUW MAG IK GAAN NAAR NYABONDO.

19 September 2017 - 16 November 2017

KENIA EN NYABONDO...HEEL BIJZONDER.

10 Oktober 2016 - 02 December 2016

KENIA, NYABONDO EN ZOVEEL MEER.

05 Mei 2014 - 26 Juni 2014

OPNIEUW NAAR DE KINDEREN IN KENIA

30 April 2012 - 23 Juni 2012

KENIA, OM NIET TE VERGETEN

09 Mei 2011 - 01 Juli 2011

OPNIEUW NAAR KENIA

06 Februari 2009 - 02 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: