KENIA, NYABONDO EN ZOVEEL MEER - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu KENIA, NYABONDO EN ZOVEEL MEER - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu

KENIA, NYABONDO EN ZOVEEL MEER

Door: Ineke Rop

Blijf op de hoogte en volg Ineke

21 Augustus 2016 | Nederland, Almelo

Lieve familie, vrienden en bekenden,

Graag wil ik jullie vertellen dat ik op D.V. 10 oktober a.s. voor de 5de keer voor acht weken naar Kenia hoop te vertrekken. Naar Nyabondo, het centrum voor verstandelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen, die daar met minimale middelen verzorgd worden. Heel graag ga ik daar op vrijwillige basis opnieuw ondersteuning bieden, maar vooral liefde en aandacht geven, om zo een lichtpuntje in hun bestaan te mogen zijn.

Hartverwarmend is het , dat ik kinderkleding, spelletjes en nog veel meer aangeboden krijg, om mee te nemen. Maar helaas lukt me dit niet allemaal, zo graag als het zou willen. Daarvoor is de bagageruimte te beperkt. Financiële ondersteuning is daarentegen van harte welkom.

Graag wil ik daarom jullie aandacht vestigen op mijn projecten en vraag jullie mij te sponseren en op deze manier mij te helpen onderstaande projecten te kunnen verwezenlijken. Om samen bij te dragen tot……
- Het kopen van eten en drinken waaronder water, rijst, mais,yoghurt, een stukje vlees en meer
Hun eten is zeer basis en wij hebben zo veel.
- Het laten maken van goede bedden en kopen van matrassen, dekens en lakens.
Nu slapen de kinderen op zeer oude matrassen en in oude bedden.

Mijn banknummer is ….. NL26INGB0003970344 t.n.v. A.R. Rop onder vermelding van `Lekker eten en slapen`.
Ik kan jullie verzekeren dat elke euro op de goede plek terecht komt.

De website van Stichting Bondo Kids is www.bondokids.nl Hun banknummer is NL92RABO0397370830 t.n.v. Stichting Bondo Kids, Zwolle.
Wanneer hier gedoneerd wordt is het aftrekbaar van de belasting .
Heel veel dank Ineke.

Mijn adres ter plaatse is,
Nyabondo Rehabilitation Centre t.a.v. Ineke Rop, P.O. Box 75 Sondu via Kisumu, Kenya.

• 21 Augustus 2016 - 21:21

Lien Poorterman:

Hoi Ineke,
    Wat geweldig dat je weer kunt gaan helpen. We steunen je en gaan je zeker weer volgen. Groet, Lien

• 22 Augustus 2016 - 17:05

Marry V D Wetering:

Ha Ineke,

Wat leuk dat je weer naar Kenia gaat, om te helpen.
    Het blijft je trekken hè, goed werk om dit te doen.
    Wat zullen de kinderen blij zijn om je weer te zien.
    We steunen je en gaan je volgen.
    Veel succes met de voorbereiding van je reis.

groeten Roelof en Marry.

• 01 September 2016 - 12:02

Jan En Miny Zandbergen:

Geweldig Ineke
    Dat je weer gaat
    Heel veel plezier met de kinderen daar
    We steunen je voor het goede werk dat je daar doet
    Groetjes van ons

• 31 Oktober 2016 - 20:59

Miny Zandbergen :

Hallo Ineke
    Hoe is het ? Gaat alles goed met je daar?
    Al veel voor elkaar gekregen ?
    Dat zal wel lukken
    Wij wensen je heel veel plezier met de kinderen en de rest
    Groetjes van Jan en Miny Zandbergen