Tot slot. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu Tot slot. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu

Tot slot.

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

26 April 2009 | Nederland, Almelo

Hallo iedereen die dit leest,
Op een zondag ruim drie weken na mijn vertrek uit het Nyabondocentrum te Kenia kom ik nog één keer bij jullie de computer binnen. Nog één keer op mijn site 'vertellen'. Een afsluitend praatje.
Ondertussen heb ik de schrijffouten uit de teksten gehaald en foto's erbij geplaatst. Foto's van de kinderen en van de omgeving waar ze verblijven. Binnenkort laat ik van het geheel door 'waarbenjij' een boekje maken. Ik ben heel benieuwd hoe die zal worden.
Inmiddels zullen de kinderen het Nyabondocentrum wel weer binnen druppelen. Hun vakantie zit er op. Drie maanden school staat weer voor de deur. De grote kinderen zullen naar een andere woonomgeving gaan. Op de plek waar ook de school gevestigd is. De kleinere kinderen gaan hun oude plek weer bevolken. Hoe zal het met ze zijn? Zullen ze nog aan ons denken? Misschien hebben ze thuis wel zoveel afleiding gehad dat wij alweer helemaal uit hun gedachten zijn. Eigenlijk hoop ik het maar voor hun.
Maar...de kinderen zijn nog niet uit mijn gedachten. Ze leven in mijn herinnering voort. Ze zijn onderdeel van een geweldige tijd waarin wij de kinderen plezier, bezigheden en een beetje aandacht en liefde heb mogen geven. Nog steeds mis ik ze een beetje, maar ook mis ik alle anderen die ons verblijf in het centrum zo aangenaam hebben gemaakt.
Bedankt allemaal voor jullie hartelijke ontvangst voor de gesprekken en de plezierige omgang.
Bedankt lieve kinderen dat jullie er ook een beetje voor ons waren. Want zonder jullie hadden wij geen fijne tijd op het centrum gehad.
En jullie familie, vrienden, koorvrienden, collega's, buren en alle andere bekenden, nogmaals bedankt voor jullie aandacht voor deze site.
Hartelijke groeten,
Ineke

• 27 April 2009 - 06:32

Hennie:

'k Ben benieuwd naar je boek van "waarbenjij"! Mij lijkt het alsof ik alweer maanden thuis ben, maar denk ook regelmatig nog aan al die lieve koppies. Inmiddels heb ik jouw verhalen opgeslagen in een Word-document,'k zal er tzt een boekje van laten maken als herinnering!

• 27 April 2009 - 12:54

Marry V.d. Wetering:

Hallo Ineke,

Ben je al weer een beetje gewend thuis?
    Ik heb genoten van je reisverslag.
    Wat een bijzondere ervaringen heb je daar op gedaan.
    Fijn dat je het daar zo naar de zin hebt gehad en je terug kunt kijken op deze bijzondere tijd.
    Wie weet voor herhaling vatbaar?

Hartelijke groeten van Marry en Roelof v.d.Wetering.