EN DAN ZIJN ER FOTO'S - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu EN DAN ZIJN ER FOTO'S - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu

EN DAN ZIJN ER FOTO'S

Door: Ineke Rop

Blijf op de hoogte en volg Ineke

04 December 2017 | Nederland, Almelo

Hallo allemaal,

Het duurde even maar dan zijn daar dan toch de foto's van mijn reis naar 'mijn' kinderen en alle vrienden in het Nyabondo Rehabilitation Center in Kenia.

Foto's van het spelen met al het meegebrachte speelgoed en mijn uitstapjes naar de Ineke's. Maar ook foto's van Eunice en haar jongens. En niet te vergeten van alle traktaties zoals de yoghurt, worstjes en de limonade. Foto's van 'de schoenen' en het voedsel wat ik mocht kopen van alle sponsorgelden. Maar vooral ook van al de wandelingen met rolstoelen en lopende kinderen over het centrum en naar het kleine marktje. Wat genoten ze er van. En dat was echt wederkerig.

Het was geweldig om dit alles te mogen doen. Ik kijk er dagelijks met heel veel blijdschap en dankbaarheid op terug. Zover weg nu, maar ook zo dichtbij nog. In mijn herinnering nog levendig aanwezig. Deze herinneringen en het weten dat ik weer terug zal gaan maakt het gemakkelijker. Maar toch...er is heimwee en weemoed... Maar ook....ik kan met Eunice en een paar anderen appen en mailen en dat maakt alles niet zo ver weg.

Ik hoop dat jullie van de foto's zullen genieten. Het zijn er veel, maar kijk gewoon een paar, bij weinig tijd. Ze staan hier ook vanwege het boek van 'waar ben jij' die ik wil laten maken, met foto's en tekst. Klik op 'foto's' hiernaast. Dan zijn ze te zien. Of klik de andere reisverslagen aan.....

Ondertussen ben ik al weer bezig met sponsorgelden verzamelen. Beetje bij beetje. Voor die volgende keer. Dat blijft doorgaan hé. Van harte aanbevolen.

Allemaal heel veel groetjes en tot een volgende reis op deze site.

• 04 December 2017 - 13:38

Miny Zandbergen :

Ineke
    Prachtig allemaal ,ook wat je doet
    Het is geweldig
    We blijven je sponzeren
    Groetjes

• 04 December 2017 - 22:48

Liesbeth :

Hallo Ineke
    We vinden t heel fijn om De foto s te zien
    En zo even met je op reis gaan
    Naar hen die blij zijn met aandacht en genieten van je trakties....yoghurt en worstjes
    Bedankt voor alles wat je je voor hen doet
    Een heel ander leven daar......
    Voor ons niet in te denken
    Maar erg belangrijk
    God's blessings voor alle lieve kinderen

• 05 December 2017 - 10:49

Anke Van De Bovenkamp:

hoi Ien

geweldig om deze prachtige foto's te bewonderen. heel gevarieerd .
    de baby's met moeders , jij met je kleine naamgenoot of toch een ander kindje?
    de mooie reis , de schoenen aanpassend. beter kunnen lopen hiermee.
    tevredenheid van kids met lekkers. en gezellig spelend. liefde .
    een mooie groep ,ook fin dat je met de app contact kunt houden.
    veel om mooi op terug te kijken .
    groet Leo en Ank