VIER WEKEN VOOR VERTREK..MIJN VRAAG OM SPONSORING - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu VIER WEKEN VOOR VERTREK..MIJN VRAAG OM SPONSORING - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu

VIER WEKEN VOOR VERTREK..MIJN VRAAG OM SPONSORING

Door: Ineke Rop

Blijf op de hoogte en volg Ineke

22 Augustus 2017 | Nederland, Almelo

Lieve familie, vrienden en bekenden,

Graag wil ik jullie vertellen dat ik op D.V. 19 september a.s. voor de 6de keer voor acht weken naar Kenia hoop te vertrekken. Naar het Nyabondo Rehabilitation Center, het centrum voor verstandelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen, die daar met minimale middelen verzorgd worden. Heel graag ga ik daar op vrijwillige basis opnieuw ondersteuning bieden, maar vooral liefde en aandacht geven, om zo een lichtpuntje in hun bestaan te mogen zijn. Maar ook hoop ik alle lieve bekenden en mijn 2 petekinderen weer te mogen ontmoeten.

Helaas lukt het mij niet alle aangeboden spullen mee te nemen. Zo graag als het zou willen. Daarvoor is de bagageruimte te beperkt. Financiële ondersteuning is daarentegen van harte welkom.

Graag wil ik daarom jullie aandacht vestigen op mijn projecten en vraag jullie mij te sponsoren en op deze manier mij te helpen onderstaande (in overleg met Sr. Ludovena van Nyabondo) te kunnen verwezenlijken. Om samen bij te dragen tot……

- Het kopen van eten waaronder rijst, mais, bonen, yoghurt, een stukje vlees en meer. Vaak valt er in Kenia geen regen en is het kurkdroog. De oogsten mislukken daardoor met regelmaat en de basis voedingsmiddelen worden daardoor alleen maar duurder.
- Het laten maken van hoge veter schoenen voor de kinderen. Opnieuw de wens van Sr. Ludovena. Jaren geleden deed ik dat ook eens. Schoenen voor de kinderen. De grote voorraad van 215 paar schoenen van toen is (bijna) op. Daarom deze wens opnieuw.
- Het kopen van kleding en blauwe/lila stoffen om op het centrum schoolkleding van te naaien.

Mijn banknummer is ….. NL26 INGB 0003970344 t.n.v. A.R. Rop onder vermelding van RIJST EN BONEN. Ik kan jullie verzekeren dat elke euro op de goede plek terecht komt.

Jullie kunnen mij volgen op de website inekerop.waarbenjij.nu Met regelmaat zal ik mijn belevenissen hier met jullie delen. Je kunt daar je mailadres achterlaten zodat je bericht krijgt wanneer een nieuw verhaal van mij geplaatst is.

Nyabondo wordt financieel en op adviserend gebied ondersteund door Stichting Bondo Kids in Zwolle. Hun website is www.bondokids.nl Hier is veel informatie te lezen. Hun banknummer is NL92 RABO 0397370830 t.n.v. Stichting Bondo Kids, Zwolle.
Wanneer hier gedoneerd wordt is het aftrekbaar van de belasting . Ook hier doneren onder vermelding van… RIJST EN BONEN tav Ineke.

Heel veel dank, mede namens de kinderen en Sr. Ludovena (hoofd van het centrum)…….Ineke.

Mijn adres is:
Nyabondo Rehabilitation Center, t.a.v. Ineke Rop,
P.O. Box 75
Sondu via Kisumu,
Kenya .









  • 24 Augustus 2017 - 21:04

    Heleen Tukker:

    He Ineke,
    Vanuit Hauwert wens ik je een hele goede reis, geniet er lekker van. Weer heel wat anders dan de zonnnebloem!!
    groetjes

  • 25 Augustus 2017 - 15:34

    Els:

    Hoi Ineke

    Van uit zeeland wensen wij jou een hele goede reis. Geniet er van.
    het is weer om voor je het weet.

    Groet Els en Willem

  • 27 Augustus 2017 - 15:31

    Miny Zandbergen :

    Ineke wij wensen je hele fijne tijd toe daar
    Je doet ontzettend goed werk
    Groetjes Jan en Miny Zandbergen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Inmiddels mag ik binnenkort voor de zesde keer naar Kenia vertrekken om daar vrijwilligers werk te gaan doen in het Nyabondo Rehabilitation Center voor verstandelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen in Nyabondo.

Actief sinds 10 Nov. 2008
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 174782

Voorgaande reizen:

18 September 2023 - 13 Oktober 2023

VOOR DE NEGENDE KEER MAG IK NAAR NYABONDO GEAAN.

26 September 2022 - 21 Oktober 2022

TERUG NAAR NYABONDO...NA 3 JAAR.

03 Oktober 2018 - 14 December 2018

KENIA...OPNIEUW MAG IK GAAN NAAR NYABONDO.

19 September 2017 - 16 November 2017

KENIA EN NYABONDO...HEEL BIJZONDER.

10 Oktober 2016 - 02 December 2016

KENIA, NYABONDO EN ZOVEEL MEER.

05 Mei 2014 - 26 Juni 2014

OPNIEUW NAAR DE KINDEREN IN KENIA

30 April 2012 - 23 Juni 2012

KENIA, OM NIET TE VERGETEN

09 Mei 2011 - 01 Juli 2011

OPNIEUW NAAR KENIA

06 Februari 2009 - 02 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: