Foto's - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu

Foto's

Blijf op de hoogte en volg Ineke

04 Juli 2014 | Nederland, Almelo

Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik een week thuis en het is wennen. Met heimwee en dankbaarheid denk ik terug aan een geweldige tijd in Nyabondo/Kenia. Een tijd met veel lieve mensen en vrienden in een geliefd oord. Nog heel lang zal dit gevoel in mij door blijven sudderen. De herinnering aan de kinderen zal lang levend blijven.

Inmiddels heb ik foto's op deze site geplaatst. Het lukte niet dit in Nyabondo te doen omdat de internet verbinding daar meestal niet optimaal was. Daarom....nu pas. Ik hoop dat jullie nog even de tijd nemen er naar te kijken.

Dank voor jullie aandacht voor deze site en voor de respons.

Hart groeten,
Ineke

• 05 Juli 2014 - 14:46

Heleen:

Wat een prachtige foto's, en wat een schattig meisje Lavinia-Ineke.