Schoenen voor Bondokids 2 - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Ineke Rop - WaarBenJij.nu Schoenen voor Bondokids 2 - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Ineke Rop - WaarBenJij.nu

Schoenen voor Bondokids 2

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

23 Mei 2012 | Kenia, Nairobi

Hallo allemaal,

Inmiddels zijn de schoenen voor de kinderen in Nairobi besteld. Christa van Bondokids heeft geld overgemaakt naar de rekening van Nyabondo en ik heb het weer overgemaakt naar Christa. Tevens een aanbetaling 'handje contantje' aan Sr. Ludevina gegeven.
Er zijn 215 paar schoenen in alle maten besteld. Het zijn zwarte hoge leren veterschoenen van het merk Bata. Ze zien er goed uit. Waarschijnlijk zullen ze in Nairobi niet alles in voorraad hebben en moeten er nog gemaakt. Het zal daarom nog wel even wachten zijn, voor ze hier bezorgd worden. Maar er is uitdrukkelijk gevraagd dit voor de 23ste te doen. Maar je weet hier maar nooit. Ik hoop maar dat het goed komt.

Ook heb ik Sr. Ludevina gevraagd wat korting te vragen omdat het om zo'n grote orde/bedrag gaat. Voor het geld wat dan over is kunnen we misschien extra veters of/en schoolsokken kopen.

Ook wacht ik natuurlijk op het bedrag wat Liesbeth bij elkaar loopt met de halve marathon op 9 juni. Liesbeth vanaf hier ....veeeeeeeeeel succes. En denk bij elke stap maar aan de schoenen. Wanneer ze er zijn zal ik veel foto's maken.
En nu is het afwachten maar. Wordt vervolgd.
.................

Renske van LdH, dank je wel voor je mooie kaart die je stuurde. Het is fijn hier wat post te krijgen van bekenden.

Ook is goed te weten dat er zoveel mensen mijn stukjes lezen en jullie het leuk vinden om het te lezen. Fijn zijn de reacties die sommigen geven. Leuk voor mij zijn deze levenstekens en blijken van waardering.

De mensen die recent hebben gedoneerd kan ik niet allemaal persoonlijk bedanken. Daarom doe ik het maar hier. Heel hartelijk dank voor alle donaties.

Een hart. gr. van mij voor ieder die dit leest.
Ineke

• 23 Mei 2012 - 07:25

Christa:

Super dat de schoenen besteld zijn!!! En inderdaad een beetje korting moet toch lukken!!

Succes

Groeten vanuit warme zwolle..