Schoenen voor Bondokids 2 - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Ineke Rop - WaarBenJij.nu Schoenen voor Bondokids 2 - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Ineke Rop - WaarBenJij.nu

Schoenen voor Bondokids 2

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

23 Mei 2012 | Kenia, Nairobi

Hallo allemaal,

Inmiddels zijn de schoenen voor de kinderen in Nairobi besteld. Christa van Bondokids heeft geld overgemaakt naar de rekening van Nyabondo en ik heb het weer overgemaakt naar Christa. Tevens een aanbetaling 'handje contantje' aan Sr. Ludevina gegeven.
Er zijn 215 paar schoenen in alle maten besteld. Het zijn zwarte hoge leren veterschoenen van het merk Bata. Ze zien er goed uit. Waarschijnlijk zullen ze in Nairobi niet alles in voorraad hebben en moeten er nog gemaakt. Het zal daarom nog wel even wachten zijn, voor ze hier bezorgd worden. Maar er is uitdrukkelijk gevraagd dit voor de 23ste te doen. Maar je weet hier maar nooit. Ik hoop maar dat het goed komt.

Ook heb ik Sr. Ludevina gevraagd wat korting te vragen omdat het om zo'n grote orde/bedrag gaat. Voor het geld wat dan over is kunnen we misschien extra veters of/en schoolsokken kopen.

Ook wacht ik natuurlijk op het bedrag wat Liesbeth bij elkaar loopt met de halve marathon op 9 juni. Liesbeth vanaf hier ....veeeeeeeeeel succes. En denk bij elke stap maar aan de schoenen. Wanneer ze er zijn zal ik veel foto's maken.
En nu is het afwachten maar. Wordt vervolgd.
.................

Renske van LdH, dank je wel voor je mooie kaart die je stuurde. Het is fijn hier wat post te krijgen van bekenden.

Ook is goed te weten dat er zoveel mensen mijn stukjes lezen en jullie het leuk vinden om het te lezen. Fijn zijn de reacties die sommigen geven. Leuk voor mij zijn deze levenstekens en blijken van waardering.

De mensen die recent hebben gedoneerd kan ik niet allemaal persoonlijk bedanken. Daarom doe ik het maar hier. Heel hartelijk dank voor alle donaties.

Een hart. gr. van mij voor ieder die dit leest.
Ineke



  • 23 Mei 2012 - 07:25

    Christa:

    Super dat de schoenen besteld zijn!!! En inderdaad een beetje korting moet toch lukken!!

    Succes

    Groeten vanuit warme zwolle..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Inmiddels mag ik binnenkort voor de zesde keer naar Kenia vertrekken om daar vrijwilligers werk te gaan doen in het Nyabondo Rehabilitation Center voor verstandelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen in Nyabondo.

Actief sinds 10 Nov. 2008
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 175574

Voorgaande reizen:

18 September 2023 - 13 Oktober 2023

VOOR DE NEGENDE KEER MAG IK NAAR NYABONDO GEAAN.

26 September 2022 - 21 Oktober 2022

TERUG NAAR NYABONDO...NA 3 JAAR.

03 Oktober 2018 - 14 December 2018

KENIA...OPNIEUW MAG IK GAAN NAAR NYABONDO.

19 September 2017 - 16 November 2017

KENIA EN NYABONDO...HEEL BIJZONDER.

10 Oktober 2016 - 02 December 2016

KENIA, NYABONDO EN ZOVEEL MEER.

05 Mei 2014 - 26 Juni 2014

OPNIEUW NAAR DE KINDEREN IN KENIA

30 April 2012 - 23 Juni 2012

KENIA, OM NIET TE VERGETEN

09 Mei 2011 - 01 Juli 2011

OPNIEUW NAAR KENIA

06 Februari 2009 - 02 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: