Wandelen met de kinderen. - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Ineke Rop - WaarBenJij.nu Wandelen met de kinderen. - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Ineke Rop - WaarBenJij.nu

Wandelen met de kinderen.

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

10 Maart 2009 | Kenia, Kisumu

Hallo iedereen,

Even een kort bericht. Straks gaan we computers kopen van Hennie haar donatie geld en van mijn geld hout voor meubels. Heb nog ongeveer tien minuten.

Het gaat mij heel goed.
Met de kinderen blijft het alleen maar erg leuk. Ze genieten zo van ons spel met hen. Gisteren was een meisje die op een verhoging zat zo enthousiast met een bal aan het gooien dat ze van de verhoging af viel. Huilen geblazen natuurlijk maar het was ook zo weer over. Haar ingegipste arm ving de val op volgens mij. Even troosten en het spel kon verder gaan.

Gistermorgen de kinderen die niet naar school waren één voor één het centrum rond gereden. Nou, wat genoten ze daar van. Een wereldreis voor hen, want ze komen bijna nooit verder dan hun slaapzaal en woon/eetruimte en dan is er ineens zoveel te zien. Natuurlijk moest het om de beurt. Een jochie had het even niet meer en moest enorm huilen toen hij op zijn plek terug gezet werd. Maar ja, iedereen moest een beurt hebben. Maar wat genoten ze. En dan geniet je vanzelf mee van alles wat je hier mag doen. En dan gaat het alleen nog maar om een kind het terrein waar hij woont te laten zien.

En nu moet ik weer stoppen. Met Zr. Ludevina ga ik nu hout kopen. Ze belde net. Voor jullie allemaal heel veel groetjes en tot een volgende keer.

Ineke

  • 10 Maart 2009 - 12:56

    Lien Poorterman:

    Wat heb jij het naar je zin!!!!!! Fijn hoor. Succes met je aankopen. Groet, Lien

  • 10 Maart 2009 - 14:02

    Marjan Salomons:

    Jouw enthousiasme is hier bijna te voelen ...
    Ik hoop dat je aankopen gelukt zijn.
    Fijn dat jullie zo'n goede bestemming gevonden hebben.

    Groeten van hier.

  • 11 Maart 2009 - 21:49

    Betsy Slik:

    Hallo Ineke.

    Eindelijk eens een levensteken van mij. Ik heb je brieven met veel genoegen gelezen en zie jou daar met heel veel plezier je werk doen en genieten van de dingen die op je pad komen.
    Je schreef dat je hout ging kopen voor meubels zijn daar ook vrijwilligers die dat daar maken? Wie zorgen er voor de geopereerde kinderen als ze weer naar huis mogen,of blijven ze daar enige tijd.Je ziet we denken mee. Ik wens je nog hele goede weken toe. Groeten van Betsy Slik.

  • 12 Maart 2009 - 14:54

    Ineke Nep:

    Hallo Ineke
    Fijn te horen dat je het naar je zin hebt .Met de computer wil het soms nog niet zo gaan als het moet.Heb ik hetgoed begrepen dat jullie een computer gaan aan schaf-
    fen ? Wat een prachtig cadeau.

    s

  • 12 Maart 2009 - 15:19

    Gerdien V/d Broek:

    Hallo Ineke,
    Ik heg je foto's ook bekeken, erg mooi!
    Het is trouwens ook leuk om de reacties van (oud) collega's te lezen. Veel plezier nog.
    Groetjes Gerdien

  • 12 Maart 2009 - 18:16

    Betty Kolvoort:

    Hallo Ineke
    Het heeft even geduurd voor je wat van ons hoorde,allereerst nog bedankt voor je mooie kaart.heb met verbazing je verslag van flying docters gelezen.je krijgt wel een enorme bewondering voor het werk wat ze doen.Wat heerlijk dat je het centrum praktisch en financieel zo kunt helpen.heb je zo langzamerhand niet het idee dat je er al een eeuwigheid bent?Ik zie dat je over 20 dagen al weer terug komt,wat zal je de kinderen missen en zij jullie.Ga nog je fotoboek bekijken.Groetjes van ons beide

  • 12 Maart 2009 - 20:14

    Inge Stobbelaar:

    Hoi Ineke,

    Fijn dat het goed met je gaat. Bijzonder om te lezen waar jij de kinderen volop van kunt laten genieten. Je bent wel multifunctioneel inzetbaar als ik je verslagen zo lees.
    Heel veel succes de laatste 20 dagen.

    Groetjes inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kisumu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2009

Tot slot.

12 April 2009

Weer thuis en de kinderen.

03 April 2009

Afscheid en terugkijken.

26 Maart 2009

Small Home's.

26 Maart 2009

Kakamega-forrest.
Ineke

Inmiddels mag ik binnenkort voor de zesde keer naar Kenia vertrekken om daar vrijwilligers werk te gaan doen in het Nyabondo Rehabilitation Center voor verstandelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen in Nyabondo.

Actief sinds 10 Nov. 2008
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 175786

Voorgaande reizen:

18 September 2023 - 13 Oktober 2023

VOOR DE NEGENDE KEER MAG IK NAAR NYABONDO GEAAN.

26 September 2022 - 21 Oktober 2022

TERUG NAAR NYABONDO...NA 3 JAAR.

03 Oktober 2018 - 14 December 2018

KENIA...OPNIEUW MAG IK GAAN NAAR NYABONDO.

19 September 2017 - 16 November 2017

KENIA EN NYABONDO...HEEL BIJZONDER.

10 Oktober 2016 - 02 December 2016

KENIA, NYABONDO EN ZOVEEL MEER.

05 Mei 2014 - 26 Juni 2014

OPNIEUW NAAR DE KINDEREN IN KENIA

30 April 2012 - 23 Juni 2012

KENIA, OM NIET TE VERGETEN

09 Mei 2011 - 01 Juli 2011

OPNIEUW NAAR KENIA

06 Februari 2009 - 02 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: