Vlak voor vertrek. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu Vlak voor vertrek. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Ineke Rop - WaarBenJij.nu

Vlak voor vertrek.

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

05 Februari 2009 | Nederland, Almelo

Dag mensen,

Nog maar een paar uur en dan is het zo ver. Nog maar een paar uur en dan gaat mijn groot avontuur beginnen. Vandaag heb ik een paar keer contact gehad met Hennie. Ze heeft de buskaartjes voor zaterdag gekocht. We vertrekken om half negen vanuit Nairobi naar Nyabondo/Kisumu. Het zal een lange, maar hoop ik erg mooie rit worden dwars door Kenia. Ik ben zo benieuwd.

Ach en nu....ik hoopte nog een beetje te kunnen slapen maar helaas. Mijn hoofd is te druk. Dan maar even onder de douche en nog even op de site kijken. En tot mijn verrassing staan daar ineens al een aantal reacties. Fijn. En straks.....mijn vertrek is niet om half drie maar al om 01.15 uur. Erg vroeg. Ik wordt als eerste gehaald en dan naar Apeldoorn om anderen te halen. Dat wordt dan maar gewoon in de bus een tukje doen en al het eten morgen in het vliegtuig aan mij voorbij laten gaan. En dan maar lekker slapen. Het is allemaal geweldig leuk met een gezonde spanning.

De volgende keer hoop ik te berichten vanuit Kisumu.

Voor alle mensen van mijn koor heel veel groeten. Dank voor alle donatie's. Dank voor alle medeleven en hartelijkheid. Ik zal aan jullie denken bij de opname van de c.d. Helaas voor mij even niet. Wel jammer, maar mijn lange reis is ook bijzonder. Mooi zingen hoor en goed luisteren naar Jan Quintus. En vooral ook goed kijken.

Voor mijn collega's. Dank jullie wel voor de steun afgelopen week.

Voor alle anderen. Heel veel groetjes en tot een volgende keer.

Ineke

• 06 Februari 2009 - 08:21

Lien Poorterman:

Dag Ineke,
    Geniet van je reis. En hou ons op de hoogte. (Ik had niet gezien dat we konden reageren. Dus bij deze.) Hartelijke groet ook van Henny!~ Lien

• 06 Februari 2009 - 11:16

Hennie:

Hoi Ineke,
    Jij in het vliegtuig onderweg naar Nairobi, over 3 uurtjes zit ik in de taxi om je af te halen. Wat geweldig allemaal! Alvast hertelijk welkom in Kenia!

• 08 Februari 2009 - 10:10

Marry V.d. Wetering:

Hallo Ineke,

Hopelijk zit je hoog en droog in Kenia en is de reis goed verlopen!
    Veel succes en geniet ervan!!
    Hartlijke groet van Marry v.d.Wetering.

• 09 Februari 2009 - 04:57

Monique En Lilian:

Hoi Ineke,

Hier vanuit een koud en vroeg (nog geen 7.00 uur) Almelo wilden wij je nog een hele goede tijd toewensen in Kenia. Werkt je heup nog een beetje mee? Is de pijn weg/te dragen?
    Veel succes daar en we zullen je volgen.

Groetjes Monique Lubbers en Lilian Reekers.

• 09 Februari 2009 - 15:49

Henk.weseselink:

wenst je een goede aankomst en prettige tijd daar groetjes

• 10 Februari 2009 - 16:47

Brigitte Teunis:

Hallo Ineke,we zijn al weer een paar dagen verder.Geniet van alles wat om je heen gebeurd,ik vind het heel bijzonder dat je je kwaliteiten daar gaat uitvoeren en dat zijn er veel.Ik zal aan je denken,groetjes

• 13 Februari 2009 - 03:18

Judith En Anita:

hoi Ineke

hoe gaat het nu met je ben je goed aangekomen
    we zitten in de nachtdienst en waren benieuwd of je al spannende dingen had verslagen. We houden je nieuws in de gaten

toi toi je collega's